Bibblan ^^

hhejhhej bloggen, :) Ja som ni vet så är jag ju frisk igen ^^ Och ebbas internet är inte segt längre,
så nu kommer jag skriva mer för hoppningsvis. :):):)
ja som ni säkert redan har förstått så är jag hos ebba nu :) hon gör läxa men jag är redan klart med min :d
hade bara matte idag § ... skönt,! Efter skolan så stack jag,Frida och Nicole till biblioteket :)
och där var tidningar (julia,Frida,Okej och sånt) för bara 3 kr :o Så jag köpte några (:(:
sen stack jag dit med ebba igen för hon skulle dit :) Och då köpte jag några fler, pöus lånade en bok
om man gör film och sånt, för jag forskar om det i skolan :]]]
hittade faktiskt en bok som verkade riktigt bra, eller det verkade vara riktigt bra fakta. ((:
sen stack vi inom oj och köpte kräm och grädde, efter det gick vi hem direkt och år krämen ^^§§
gottgott ! :d sen gick vi hem till mig och hämta min mattebok ich sen började vi plugga, -.- <3
skolan är sjukt roligt men läxor och gå upp tidigt kan man bara ta tummen ner för (nn'
nej nu ska vi läsa vpra tidningar. :):):):):)

puss.


Mangokräm :ddd (kommer mer bilder på vad jag har köpt sen)

l
l
l
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0