Braaa (yy

yeeeeeeeees jag mår alldeles toppen nu , så tummen upp för det,!



äntligen mår man helt bra ^^ så det blir skola imorrn,! :ddd
vi ska desutom ha hemkunskap och det gör dagen bättre också, för man får ju äta kakorna efter (a'
nej, men det är ju roligt att baka,! :b
jaha. Idag har man inte gjort så mkt, var ute lite och rpvoade min nya bmx, eftersom jag mådde bättre så skulle jag se om jag orkade cykla här på gatan lite, och det gjorde jag så jag cyklade hem till min farmor och farfar som bor nära oss. Så frågade jag farfar om han kunde pumpa mina däck :):) och det kunde han såklart (:(:(:
sen har jag även gjort matte och svenska :):) men jag ska göra mer matte ikväll, (:
det är ingen läxa eller så utan ville bara göra det frivilligt eftersom jag har varit sjuk. :]
annars ska jag väl inte göra något annat idag, jo duscha och kolla film. Men kolla film har jag ju redan sagt och duscha är kanske inte så intressant? (a' eftersom jag gör det varje kväll så är det ju ingen nyhet :b
och imorrn efter skolan blire ebba, vi ska ut och cykla typ, och då skulle väl melker också med tror jag ^^)
sen efter det sitter vi väl vid datan och sen plugga, ´ja och går till oj :b det får man ju nt glömma :o hahaha. xd
men vi gör ju alltid det så ja :))).
och resten av veckan ska jag bara slappa typ. Ja och skola då. :)
sen helgen vet jag inte, nån som vill hitta på nåt? §§
men ja. Nu ska jag lyssna vidare på musik :)

peace. ^^

 

 

 

vill bara rekomendera denna parfymen också, ja jag har den då och den luktar typ vanilj :):)

finns och köpa på oj (a' och kostar ungefär 60 kr. Den varar länge och luktar hela dagen. [:<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0