CSI :d

TJA ! :D
nu sitter jag hos mormor, ska sova här inatt igen :d
skulle egentligen hem idag, men sticker hem i morgon ist. ;)
för här är sjukt mysigt ,! ^^ ikväll blir det CSI igen ja, sista delen av triologin. :)
då ska vi äta hallonglass i strut :] niiice. 
och vi har varit ute i "dalen" och gått, jag passade på att fota lite ^^ men kom på att jag hade glömt sladden man för över bilden med såklart :o och då tog mitt batteri slut på kameran, ja och då hade jag ju glömt att ta med sån man laddar upp batteriet med :o Riktigt störrigt ,! :s 
i alla fall, jag har precis duschat, innan det kollade vi på halv åtta hos mig. ;) 
kanske inte världens roligaste program, men där var inget annat.
i morgon ska jag med mormor till tandläkaren ;) hon ska ta bort några stygn eller nåt.
sen kommer min andra moster och min andra kusin hit :d har ju tre mostarar , så alla har barn. 
och det blir ju fem kusiner samalagt, för två av mina mostrar har två barn och en av min moster har ett. 
sorry att jag skrev detta , för det var ju inte speciellt intressant för er andra :s 
haha. sen efter det sticker vi väl hem till mormor igen, äter. Kanske går ut om det är fint väder? :)
sen åker jag hem, säger hej till mamma fort sen sticker till pappa :/ hade viljat träffa mamma lite mer, har knappt träffat henne på hela påsklovet :o för jag har varit hos pappa och mormor. 
och jag är fortf sjukt förkyld, det släpper inte :o är alltid sjuk känns det som ,! :o
förkyldningen tar verkligen kol på mig :s är ju trött hela tiden :o
nej nu ska jag sätta mig ner och förberedda mig inför CSI ;)

puss.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0