Dålig uppdatering.

ja. Sorry för dålig uppdatering. Men har verkligen inte haft tid att blogga idag :o
för direkt när jag kom hem från skolan stack jag hem till ebba. :)
vi typ stack till bibblan,oj och lite sånt §
sen stack vi hem, satt vid datan och sen oj igen (a
för jag var ju så smart att glömma köpa en sak (aa
så vi fick sticka dit igen, men skit i det :dd sen stack vi hem typ snackade ? annars ingenting.
Sen åt ebba, och då skulle jag hem typ. För jag skulle plugga till eneglskaprovet ._.
ja jag kom hem då, typ pöuggade lite, åt och sen kollade älskade Ghost Whisperer :ddddd
kan inte vänta till nästa torsdag :o
alltså det är riktigt bra,! :o två avsnitt på raken, alltså omg jag svimmar, älskar det,! :o<3
varje torsdag klockan 8 om nån vill se. :]
kanske lite svårt att hoppa in och bara börja se nu, man kanske inte fattar nåt?
fast där kommer sånt innan vad som har hänt i de senaste avsnitten :):)
så det är ju bra? (a
och när det var reklam, gick jag ut och tog mina jordgubbar ^^
grymt gott ! Längesen jag åt jordgubbar. :(
så jag tänkte, ja då kan jag väl äta det till ghost whisperer ikväll? :]]]
men dom kostade 25 kr :/ :o
alltså tyckte det var ganska dyrt :o för där var inte så många jordgubbar i, typ 6-7 stycken :o
-' menmen. Jaha , nu vet jag typ inte vad jag ska skriva, idag i skolan var det riktigt roligt, hade massa fumm med annie , xd riktigt kul :d§§
det var sjukt skönt att komma tbx till skolan ! :dddd
nej nu ska jag snart måla naglarna, sen se på CSI :)))
förresten vilken färg ska jag måla i? har ingen aning. Svart kanske? Tycker det är ganska snyggt faktiskt [:
nej nu börjar det om tio min.

puss.




ser ganska nice ut va? :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0