do you remember? :):)

hejhej. :)
jag vet att jag precis har lagt in men skit samma, jag måste säga ännu en gång att detta är den bästa dagen ever,!
för Znobben kom tillbaka :dd§§§ och vi ska inte sälja honom igen,! :]:]:]
älskar dig znobben.§
-' ja. Idag var man ju i skolan som ni vet :) det var ju inte så jätte kul eftersom jag trodde ju inte znobben skulle komma hem då.
Sen efter var jag ju med ebba. §
och imorrn slutar vi klockan 11 ^^<3
vet inte varför, men men. Det är riktigt skönt. För vi har bara NO, sen musik sen sluat vi :)
och efter skolan kommer min moster och min kusin hit och hälsar på ^^
roligt [:
och på onsdag blir det inget roligt. :) jo var med ebba :]
tack ebba förresten för att du har stöttat mig igenom detta med znobben. :d<3
men nu är jag äntligen glad igen efter att ha gråtit i tre dagar, ://§§
men nu ska jag gå in i en dusch. :)
vi hörs.

pusspuss.





älskar dig.



veckan.


Måndag: Skola, va med ebba. :)

Tisdag: Skola, moster och kusin kommer hit, plugga, va med Znobben!!! :ddd<33
Onsdag: Skola, va med ebba och plugga, va med znobben ^^§§
Torsdag: Skola, vet inte? [:


 Fredag: skola, hem till pappa och frddaaaggggsssssmyyyysss ^^ §

Lördag: vet inte? :)
Söndag: ta det lungt :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0