duscha (:(:

tjenatjena :)
nu sitter jag och drygar ._. elr ja jag ska snart gå in i en dusch :)
det blev inte av att jag stack till ebba, för de gick bara och va till åtta för henne och jag hade ätit klart vid halv åtta, så det var inte lönt vi va i en halvtimme :)
men vi ska va imorrn igen tror jag (: för jag skulle egentligen varit med Nicole men hon skulle på hemspråk så det var inte lönt ://
men vi skulle ta de en annan dag ^^ ... efter jag hade ätit satte jag mig med min matteläxa :)
gick faktiskt ovanligt bra. :) Gjorde en hel sida på bara kanske en kvart? :) brukar ta länge tid annars ._.§
efter det satte jag mig här, lyssnade på musik och sånt :]
I morgon ska vi åka skridskor med skolan ^^ roligt (:
så vi ska samlas borta på ishallen klockan nio i morgon :)
så jag får väl gå upp vid halv 8? ^^<3
efter skridskorna ska vi tbx till skolan och äta, fast jag funderar på att gå hem och äta ist. För jag bor ganska nära ishallen. Och då kan jag lika bra låta min vanliga väska vara hemma , så kan jag hämta den när jag går hem och äter. Annars måste jag också ta med min skridsko väska till skolan och sen gå hem med den efter osså ._.
jobbigt eftersom den är tung ._.
nej nu måste jag duscha ^^)

pusspuss. (LL


Zpike, i love you.§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0