Farsan :):):)

Jaha, hemma idag igen }}: riktigt tråkigt,!
planerna för idag är att plugga :ddd
typ svenska och matte, har läxa i spanska till imorrn men mina spanska böcker är i skolan ._. och jag har frågat Nicole om hon hade kunnat ta hem dom, men hon svarar inte ._.
så ja, jag vet inte hur jag ska göra med det :/
får väl säga till vår spanskalärare att jag inte har kunnat göra läxan ._.§
-'menmen. Idag gick jag upp vid 10 gick ner och tog en kiwi (gooott) sen ska jag snart ner och äta frukost. :):):)
och alla som läser, tkr ni jag ska starta en blogg om typ film också? Alltså jag kmr fortf ha kvar denna bloggen då, men jag tänker på att skaffa en till om film då (:(:(:<3
eller? :dd
men ja imorrn blir det skola iaf :dd ... skööööönt! :bb
och jag såg filmen igår aliens in the attic, faktiskt riktigt rolig var den ^^) 
alltså den var kanske lite töntig men whatever? den var roligt iaf ^^
sen såg jag nån annan film efter som hette Extract, den var väl hyfsat? :]
och efter den filmen så somnade jag :]:]
och ikväll vet jag inte vilken film jag ska se, ingen planerad faktiskt, har inte så många bra hemma.
vill gå på bio och se filmen Farsan... verkar faktiskt riktigt riktigt rolig ^^ eftersom jag gillar både jalla jalla och kopps som han är med i, och jag gillar båda de filmerna [: hmm... kanske har kopps hemma förresten isf blire den ikväll ^^)<3
menmen, nu ska jag ner och äta frukost (om jag kan :s)

puss så länge.

Extract 






 
Aliens in the attic



Farsan





Måste bara bjuda på den här underbara bilden, jag och michael (apan) i Turkiet :):)§

l
l
V






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0