Fjjj0000kk0ost ;)

nu har jag precis pratat med mamma i telefon. :) idag gick jag upp vid halv nio,  sen kollade lite på tv och sen satte jag mig här. ;)
och nu ska jag snart äta frukost. (: ... sen ska jag göra v mig lite, gå ut med znobben och plugga matte ._.
orkar ärligt talat inte idag (n'
men jag ska ju ha prov imorrn , och då måste jag plugga ju (;
menmen. Sen ska jag hem till mamma senare idag. Och igår fick jag reda på att vi ska flytta med mamma. :)
till en lägenhet i Åstorp då ;) aldrig jag hade flyttat ifrån Åstorp :o
jaja jag har väl inte så mkt mer att säga, skriver mer sen. :):):)

krrAAAM



Kommentarer
Postat av: ANONYMM

näär skaa ni flytta???

2010-03-21 @ 10:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0