Fortf sjuk :{{

hhejjj (: är fortf sjuk :[ detta vill bara inte släppa ;o ... Sitter i soffan och kollar på film (: <3 hoppas verkligen att jag kan gå till skolan imorrn,! Sjukt tråkigt att bara vara hemma ! Var ju hos doktorn igår, och de fick suga ut mitt rör ut från örat med nåt de kallar "dammsugaren" haha roligt namn iaf (a' ... Så trycket har släppt lite i örat iaf så jag har inte lika ont längre, men jag har ju ont i det andra örat också ;s -' menmen ska inte klaga(: ... Så jag fick någon medecin som ska läka min öroninflamation ^^. Och nu har jag snart läst ut "när jag hör din röst" alltså tvåan på twilight (: § grymt bra har den varit,! :b sen ska jag börja på trean (:. Måste bara säga att jag har riktigt tråkigt här hemma , eftersom jag inte kan sitta vid datan för internet funkar inte. :{ ... Sen har jag ju ont i öronen så det enda jag kan göra är ju att kolla på tv och film "//<3 jaja. Nu ska jag kolla vidare på filmen och läsa lite(: Puss.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0