jag är T00ff. (aa

ja om ni undrar så skrev jag fel på det andra inlägget, för min rubrik där var ; prinsessa. Men det var bara för jag egentligen skulle se en film som heter prinsessa men jag ändrade mig och såg beethoven ist. :)
den var faktiskt riktigt rolig ^^ ... omg omg omg vad valparna där i var söta :dddd
jaha, efter filmen hade jag , pappa och sara typ vattenkrig med vattenflaskan ;)
för sara började skvätta på pappa, så skvätte pappa på sara och jag på pappa o pappa på mig, så alla satt där helt genom blöta sen, ;) efter det gick jag och sara ut med hundarna. :)
fast zpike fick stanna inne eftersom lazy och znobben brukar bråka så skulle vi se om det gick bättre om de var ensamma, och de gick hyfsat bra. :) och efter det gick jag ut med zpike ^^§§§
sen stack jag in och satte mig här. Funderar på att se en till film, men jag vet inte vilken ;/
några tips? ^^)
alltså imorrn måste jag plugga matte :o tråkigt,! för vi ska ju ha matteprov på måndag (:
menmen, jag klarar mig , hoppas jag (a
nej nu ska jag kolla om jag hittar nån bra film att hyra ;)

puuss&Kraaammm.







mobbade bilder, -' menmen. Bjuder på dom ;))

Jag älskar dig pappa. ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0