jag döööör,! ._.

alltså seriöst jag dör, hemma idag igen ._.
bara för det är nåt konstigt skit :s alltså blir jag aldrig bra, alltså kmr detta aldrig sluta? :o
alltså jag mår betydligt bättre nu än imorse, men ändå inte heöt bra, men det konstiga är att jag kommer bli pigg sen :) okej det är skönt , men alltså på morgonen mår jag skit :o
konstigt som fan. :o
-'menmen. Jag sla försöka vara lite med ebba sen idag ändå :) vi ska försöka cykla lite, för då märker jag ju om jag kan gå till skolan imorrn. Och det är väl bra? (a
och klarar jag det så kmr jag ju klara att gå till skolan imorrn :):)
alltså vissa kanske tror att jag skolkar men det gör jag verkligen inte,!! :o
för jag älskar verkligen Ps! (:(:
skulle aldrig tänka mig att skolka ens :s
så fucking omoget att skolka ändå :o §
och ni märker väl att jag hatar att vara hemma? :o
för jag klagar hela tiden på det ._. (a
så sorry för det [: men jag kan nt hjälpa det, vissa kanske gillar att vara hemma och dryga, men jag gilar inte det :b ...
men jag mår fortf inte helt toppen, men imorrn kommer jag må bäst får ni se ^^
sen hade jag ont i örat inatt igen :s vet inte vf, men ja. -.-
var väl lite därför jag fick bli hemma osså. Men det är över nu. :ddddddd
asså jag längtar som fan till att bli frisk ! :(
och jag missade ju hemkunskapen idag :(:(:(
omg. jag haaaaaatar detta! O.o kan någon göra mig frisk? ('':
pleease ? (a
men ja, nu ska jag dra vidare och gör v mig litta. :] skriver mer sen.

puss.
Född som legend, kommer dö som legend (h)

btw. Älskar dig simon ♥





väldigt sugen.



väldigt sugen [; ser gott ut ha? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0