Kommer sakna dig mest. :((((

hhej. :) ska föröska vara glad öven om jag inte är det egentligen, eftersom vi ska ska sälja Znobben idag. :o :((((
fatta hur jävla ledsen jag är ? ... alltså omg. Jag kommer inte klara mig utan honom.
alltså han är typ halv mitt liv,! :o<3 det är det svåraste i mitt liv och sälja han!
men mamma lyssna ju inte!  :ss ... men jag kommer fan hälsa på han en gång i månaden va fan! :o
aldrig livet jag kommer klara mig. Snälla kan han inte bara stanna :''''((((
iaf idag har jag inte gjort nånting alls, men än typ varit ledsen? Sen imorrn blire familia :) §
kul. :) men det kommer ju inte vara lika kul eftersom jag bara kommer tänka på znobben hela tiden.
mitt hjärta kommer vara som ett stort hål. En knut kommer växa i min mage så fort jag tänker på honom.
alltså kommer jag alltid gå med den knuten i magen, för jag kommer alltid tänka på honom. §§§§§§§§
jaha nu ska de hämta honom, alltså jag kommer inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee klara detta,
ja nu ska han åka. Znobben du ska bara veta att jag älskar dig, har alltid gjort och kommmer alltid att göra.!<333
vad som än händer,!


puss.





jag älskar dig znobben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0