Maginfluensa }}:

jaha. Maginfluensa då ja. Kan inte gå till skolan imorrn då, eftersom man måste vara hemma 48 timmar efter man har varit frisk ._. ... alltså drygt,! :o

-'menmen, alltså sorry att jag inte har skrivit men om man ligger i maginfluensa så är det inte så roligt, det kan jag garentera,! //: ... och mitt internet har ju inte funkat, men nu gör det det :dd
skönt,! Men jag hoppas att jag kan gå till skolan på Tisdag,! :o§
och nu kan jag ju lägga in bilder på det jag köpte på väla :d ... som jag inte har kunnat göra innan ]:
men det kommer i nästa inlägg, alltså förlåt att ni får vänta, men alltså jag har verkligen inte kunnat för det har kommit nya problem i vägen hela tiden ;s <3
-'menmen. Ska inte klaga. För jag ska ju egentligen vara grymt glad för jag har fått en ny cykel :dddd
en street bmx, alltså alla kanske tänker att tjejer ska ha såna "damcyklar" men jag gillar faktiskt inte såna alls, ush. Nej mkt bättre med bmx för det är mkt roligare att cykla runder med på gupp och sånt på fritiden :dd
var ute innan och tog "friskt luft" riktigt skänt när man har maginfluensa när det är lite kallt ute. Men samtidigt sken solen och man kände bara för och ta på sig solglasögonen, men ser kanske lite opassande ut med vinterjacka och solglasögon (aa xd
haha.
åhh nej,! nu funkar inte mitt ljud till datan :s av nån konstig anledning :s alltså hur ska jag klara mig utan musik ? :o
-' menmen. Får väl försöka. :o § nej nu ska jag försöka fixa med ljudet :]
skriver mer sen, lovar,!
puss.

veckan

l

l

V

Måndag; Hemma och dryga ._. försöka bli av med maginfluensan -.-

Tisdag; Förmodlingen skola, plugga, duscha. :)

Onsdag; Skola, plugga och va med Ebba, duscha. :]§

Torsdag; Skola, plugga, va med Ebba, duscha. (:(:

Fredag; Skola, FREDAGSMYYYSSS ^^ :ddd

Lördag; Vet inte än.

Söndag; Slappa. :)



Ikväll blir det denna filmen
l
l
V
Har hört att den ska vara riktigt riktigt rolig, ^^ verkar lite töntig (a men får ge den en chans (yy



Elr vad tkr ni? :]]♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0