mamma. :d

hejhej. :) sitter hemma nu, alltså hos mamma ;)
och jag är grymt trött, inte nice (a
när jag kom hem till mamma satt jag bara mig i soffan och slappade :) ...
sen åt vi lite mackor och så, och snart ska jag ner och se såna spöckprogram med mamma ^^<3
mysigt... men jag kommer nog somna direkt i soffan (a
så mamma får bära upp mig i min säng sen ;) (yy
ja, imorrn blire skolan, Matteprov ._. sen efter blir det väl ebba , tror jag. :]
nej nu ska jag se om prgramet har börjat.

puss på er.



veckan.

Måndag - Skola, plugga, va med ebba, duscha och kolla på tv. :)

Tisdag - Skola, plugga , plugga & plugga, duscha.

Onsdag - Skola, plugga, vet inte ? Duscha.
¨
Torsdag - Skola, Plugga, va med ebba? , duscha.

Fredag - Skola, plugga, vet inte :) Duscha.

Lördag - Vet inte. Duscha. :)

Söndag - vet inte. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0