mjölkchoklad (:(:

hhej babes. :] nu sitter jag på ebbas rum, men hon gick precis ner för och äta. :)
sen vid åtta ska jag hem och äta (a ... vet inte riktigt vad vi ska ha, men till efterrätt blire smältchoklad med jordgubbar och banan. :):):)
blev faktiskt ganska glad när mamma sa det :d för jag var sugen på det (y så det var perfekt. [[[:
så ebba ska också äta det hos oss. ;) såklart hon ville ha det ;))
sen ska vi väl hem till henne igen, typ kolla film, jalla jalla tror jag. :)
den är bra,! ^^ ... fast jag kmr typ inte ihåg den (aa
sen har vi köpt mjölkchoklad till ikväll (yy onyttig kväll, jag vet (a
-'menmen. När det är helg får man passa på (aa'
jag och ebba har typ precis kommit hem från oj, för vi har ju varit där och köpt godiset (y)
annars har vi inte gjort så mkt idag. Skolan var nice , grymt kul ^^)
sen efter stack man till bibblan med nicole, [: lånade nån bok om film för jag forskar om det i skolan.
sen stack jag hem, tog mellanmål, sen stack till ebba då.
och jag gjorde ju mitt engelskaprov idag. kändes faktiskt som om det gick hyfsat bra? :)
och på tisdag slutar vi klockan elva, och på torsdag ska vi åka skridskor :) skön vecka ändå.
men nej. Nu ska jag snart dra ner för jag ska hem och äta. :)

pusspuss.



nice? :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0