mormor :D

hallå hörrni!
Nu sitter jag hos mormor, vi har precis druckit lite juice ;)
kom hit för kanske en halvtimme sen :) Vi ska inte göra nånting, eller ikväll ska vi kolla på CSI triologin.
det är sån CSI sak, som började igår och slutar i morgon.
börjar klockan nio och slutar klockan tio om nån vill se. :)
förresten riktigt skönt ute idag ,! solen lyser ^^ och det är 12 grader ute :o
grymt skönt. Nu pratar väl mormor i telefon tror jag. :)
och jag ska snart sluta skriva och umgås med mormor :d<3
ganska längesen jag träffade henne :/ så man får ju passa på att umgås med henne nu när jag träffar henne.
i morgon åker jag väl hem, vid typ fyra? (: pappa ska köra mig hem :d
sen får jag se om det går och va med ebba ett litet tag, hon undrade om det gick.
så jag får väl se, eftersom jag såg hennes sms nu, så får jag väl svara på det (;
jag skriver mer senare ikväll.
vi höres hörrni!

puss och kram.§

 

jag vill ha en banan (a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0