muuusssiiicc ^^

heej. :] sorry för dplig update (; men aja.
nu sitter jag och lyssnar på musik. :) ... börjar tjugo i tio idag ^^ sjukt skönt,!
skulle egentligen varit med nicole och jozzan efter skolan men jag kom på att jag ska hem till min pappa :d
men vi får väl va nån annan dag :D <3
ikväll ska ebba uppträda på björnen ^^ med kristian (: de ska sjunga. lycka till. ;)
jag kan inte kolla för jag ska till min pappa ;/ men hoppas ändå det går bra, :)
imorrn kanske jag och ebba skulle till bio ju, men vet inte om det går :( för där var inga bra tider på farsan :/
-' menmen. Nej nu måste jag göra det sista, sen sticka. :))

pusss

yeaaahhh. Mobba inte bilden, (a'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0