niiiice.

hejhej! Nu sitter jag och har precis ätit våfflor :]
ja idag har det ju varit skola då ja , roligt ändå.
sen har jag ju varit med nicole,annie och jozzan,
hahah vi hade grryyyyymt roligt. Riktigt nice.
vi typ cyklade runt i hela byn , och sen skulle nicole hem så då stack vi andra hem till mig och hämtade pengar, sen stack vi till oj och handlade. Sen hem till Annie för att plugga inför svenska provet. :)
det gick riktigt bra faktiskt, kunde nästan allt ^^ ... och jag tränade på nåt sånt iv ska redovisa imorrn, på hemkunskapen :)
sen efter vi har redovisat det, så ska vi baaaka ^^))
och mamma har lovat mig att beställa lite kläder från gina tricot , och kanske nåt annat ställe? :d
ska bland annat köpa en jeansskjorta, typ. :) Och något linne, ;) mamma får bestämma nåt för jag kunde inte bestämma mig igår ;) Så jag får väl se vad hon väljer ;) hon har ju typ samma stil som mig ändå ^^
-'menmen. Sen har jag både Svenska prov och Matte prov på Torsdag, men kände att det ändå var skönt att ta proven på samma dag. :)
och jag längtar sjukt mkt till påsklovet, och till mina converse :dd
nej, nu ska jag kolla vidare här. ((:

Peace, ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0