nnaaggeeellllacck ^^

yes. I'm back, (aa
jaha,,, jag har väl inte så mkt nyheter för jag är ju bara hemma och drygar ._. ... mår faktiskt inget vidare. ://
jag trodde att jag skulle må lite bättre idag eftersom jag mådde hyfsat bra på kvällen igår, men nej nu börjar jag må sämre igen :(
-'menmen. § ... ja idag som ni nog redan vet så har jag inga direkt planer, för hur mkt finns det och göra när man är sjuk? :o ... ska väl ta och plugga lite so sen [: vi får ju forska om vad vi vill på so;n :d
så jag valde typ att forska om hur man gör film :d <3
riktigt intressant faktiskt. Och jag såg aldrig den filmen igår för jag blev för trött och somnade (aa
men ska nog se den idag ^^§
Alltså jag är väldigt väldigt väldigt uttråkad ._.
tips på vad man kan göra när man är sjuk? :]]§§
alltså sorry men jag orkar inte skriva mer just nu, men jag lovar att jag ska skriva mer sen och då ska ni även få se bilderna på vad jag köpte :):):)

Puss.


Måste bara tipsa om dessa ;
IsaDora Wonder Nail.
jag har i de i flera olika färger - bland annat : Mint grön, svart, röd och lite spnt. (:(:





Eller vad tycker ni andra? Har ni orvat om inte gör det,!^^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0