:o

hej och sorry för riktigt dålig update :o alltså jag orkade verkligen inte igår.
Mådde skit på kvällen :o , men nu mår jag lite bättre :) ... ja som ni vet va ju jag och pappa och köpte converse till mig igår :d riktigt snygga,! ;)
är i alla fall nöjd med dom. Sen gick vi och kollade lite på väla, sen stack vi och hämtade färdigmat från gatuköket ;) gott , men såklart hade man ingen matlust ._. sen kollade jag på CSI och sen somande jag ^^
och nu sitter jag på pappas jobb , har precis kollat film. Poltergeister, tror jag den hetter :)
den var väl bra. Nej nu ska jag ta och kolla bdb. Ni kan ju också passa på att kolla min ;) : l-eegend
heter jag där ja. ((: skriver mer sen.

puss...





Kommentarer
Postat av: gossiprightnow

sv: Hejsan! Om du kollar in mina länkar så står det vem som gjort designen och headern. Älskar den jag också!!! Kul att du tycker om bloggen! :)

2010-03-30 @ 16:32:26
URL: http://gossiprightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0