rubrik? O.o

hejhej. :]
idag vare skola igen ja :) sjukt roligt hade vi på so lektionen ^^ <3
satt och asg typ hela lektionen ? ._.
slutade halv 3 så när jag kom hem stack jag till ebba, vi stack typ till oj direkt, för jag skulle köpa mat till min mamma (a ... sen stack vi hem igen, fikade (a och sen frågade vi melle om han skulle med till oj, och det skulle han ofc. ;)
Så vi stack dit, sen flumma vi typ runder där i typ 2 timmar? :o
skiiiiit länge O.o vi bara omg när vi kolla på klockan :o för vi trodde typ bara det hade gått en halvtimme.








Och då fick vi sticka hem, jag och ebba gick ut med znobben (: sen kollade vi på huset anubis :]
sen skulle ebba hem och äta och då satte jag mig ofc här ;)
men om typ en halvtimme ska jag äta :) och efter det sticker jag hem till ebba för vi ska plugga :)
jag ska plugga matte (: kul väl? (y
och jag hade pluggat på min Spanska läxa till idag , för jag trodde det var till idag för det brukar vara det, men det var till imorgon ._., jag bara what? :o
nu sitter jag och lyssnar på musik :dd§§
älska älska älska musik,! :o <3
till helgen blir det pappa :) kul ^^ kanske sticker på bio med ebba på lördag? :) kul,!
ska nog se Farsan isf :))))
den verkar riktigt rolig ^^
nej nu ska jag se om maten är klar [:
skriver mer sen :)

pusspuss.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0