skolan :):):)

hejhej allihopa. :) Nu sitter man och har precis gjort v mig :) ... gick ganska snabbt idag :) för jag gjorde inte v mitt hår ._. orkade inte (a' så jag satte bara upp det i en "totte" :]
typ lyssnade lite på musik, sen ska jag bara borsta tänderna :)
sen är jag klar ^^ så jag tänkte att jag kunde sätta mig här ett tag :) eftersom jag behöver ju inte va på ishallen en hel halvtimme innan de andra kommer :o
så jag kan fördriva tiden litta [[:
Efter skridskorna sticker jag hem och äter och byter om till jeans.
för jag orkar inte åka skridskor i jeans ._.
efter det sticker jag ju till skolan igen ofc ;) tror vi ska ha matte då (a
sen spanska och efter det slutar vi , ^^
ritkigt nice. ;) och förresten ikväll är det ju ghost whisperer , Izza ♥ Ghost whisperer. ^^
och före det är det ju huset anubis ^^ och det gör ju inte dagen sämre (;
fast efter skolan ska jag ju va med ebba , nice :)
elr inte för att vi inte brukar va, menmen. (a
till helgen blir det ju pappa som ni vet :)
jag måååste ha med znobben hem där :o så hoppas jag får det :d
nej nu måste jag göra det sista.

puuuss.


säg aldrig mer att jag inte bjuder på mig själv :b



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0