skooor , §§§§

tjenatjena. :)
nu sitter jag hos pappa och har precis kommit hit. :)
alltså pappa skulle komma tidigare idag, men han kom senare ist :o
för philipe skulle på disco :o
så ja, då hade jag kunnat va med nicole och jozzan men nej. :/
och på påsklovet ska jag ut och köpa nya skor med pappa på väla :ddd
ska chansa på ett par röda converse, tror jag? :]
grymt fina är dom, tkr jag ^^ ... elr kanske kawasaki`? nej jag tror det blir converse.

snygga ? ^^



jag älskar iaf dom (a ... så jag tror det blir såna. ^^
-' menmen. Nu ska jag snart äta, limekyckling. [:
gottgott ^^ sen ska jag ha freeeeeedddagggsssmyyys :DD
riktigt riktgt nice. Bara ta det lungt. Imorgon sover förhoppningsvis ebba här hemna. :)
om det går. (: ja jag har väl inte så mkt mer att säga? (y
så jag skriver mer sen.

puuusss.



ser myyyyyycket godare ut när vi har gjort det :o



vilka? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0