sommar (:(:(:

hejhej[:
alltså nu vill jag ha sommar,:o är trött på långa mörka dagar nu :s
omg. detta är tråååkigt! ge mig sommar, nu :o
jaja. Måste bara säga att jag är hundra procent säker på att jag ska till skolan imorrn, för jag har varit med ebba idag, och varit ute och cyklat (: och jag kände inte ett skit. Så nu måste jag väl klara skolan? :o
för jag saknar skolan och alla underbara vänner :o<3
senare ska jag plugga litta engelska :) för jag har engelska prov på fredag ._.
alltså prov, orkar jag inte ._.
det är det ända tråkiga i skolan. §
allt annat är typ roligt ^^<3 ... fast såklart hade det varit mmkkkkttt tråkigare utan alla vänner :o
vännerna kommer nästan först av allt (förutom familjen) för utan vänner och familj hade jag nt klarat att leva :s<3
skolan är sjukt viktig för mig, men vänner och familj är viktigare för utan dom hade jag inte klarat skolan!<3
så tack , familj och vänner för allt mod ni ger mig :ddd§§§§§
från det ena till det andra, så är jag grymt hungrig O.o
har inte ätit på hela dagen, ja jag vet att det är mitt fel men har inte pallat (a
men får väl ta nån macka sen elr nåt, för vi hade världens äckligaste mat :s
hate it.
hmm... vad tkr ni jag ska skriva? (aaaa
typ, efter skolan imorrn blir det förmodlingen ebba, om jag nt ska plugga väldigt mkt till provet.
Ska nog plugga iaf 2 tim imorrn till provet, för jag vill verkligen få bra resultat!
alltså jag är riktigt trött, så det blir nog lägga sig tidigt idag :)
vet nt vf jag är så trött :o
har väl varit mkt med maginfluensa nu, så ja... allt det där har väl tröttat ut mig O.o
jaha. Jag ska väl snart ta och plugga litta. :]
typ en halvtimme?
jaja,


puss.





seriöst, ser det inte nice ut ? :o
vinter, försvinn! :s




ska ta ett sånt här sen ^^) [;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0