väldigt morgonpigg.

ja nu har jag precis gått upp, är väldigt morgon pigg, för en gång skull (a
jaha, idag vet jag inte vad jag ska göra, har ingenting planerat.
ebba kanske skulle sova här? :) fast jag vet inte om det går :/, eftersom jag inte har varit här på 4 veckor. :o
-'men iaf, jag ska snart äta frukost. Och sen ska jag göra v mig. :)
sen vet jag inte vad vi hittar på, vi ska väl köra runt på lite olika ställen? ;)
typ väla, maxi och sånt. För vi ska bygga ett eget hus, (; alltså vi ska inte bygga det själva men såna som bygger ska ;) ... så vi ska väl åka och kolla på dom "tomterna" som man bygger husen på ;)
fast det tar typ ett helt år att bygga det :o pallar inte vänta,! :o ... alltså sjukt lång tid, sjuuukt fina är dom husen fan,! :o§§
vill bara flytta dit direkt ;) inte för att det vi bor i nu är fult men dom är mkt finare, jag gillar ändå detta huset :)
riktigt fint är det ändå :] ... alltså dom tomterna ligger i Åstorp så då har vi närmare till pappa osså :)
så ja, det blir säkert bra ^^ nej nu ska jag lyssna på musik ;)

hejdå :))



gammal bild på mig och ebba, menmen :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0