wipeout.

hallå.
har precis kollat på wipeput, grymt roligt. Fast dom som pratar under programet , bara typ mobbar alla? :o
thihi ofta :o ... typ där var nån som var tjock , dom bara : nu kommer knubbisen :o
alltså ofta ändå O.o...
menmen. Sen satte jag mig här, typ ovanligt? (a
i morgon blir det bjärshög igen :) sen ska vi bowla. Och efter det blir det väla med pappa :dd
längtar som fan till i morgon :o efter väla blir det nog hem till pappa. (: sen på Tisdag ska jag nog sova hemma hos mormor §§
roligt ^^
och vet ni? :DD i morgon får jag tillbaka min mobil :d äntligen,! :o
så det gör ju dagen gryyyymt bra! :d §§
och lovet blir ju inte sämre, ;) för jag kommer ha roligt heela lovet.
nej. Nu har jag inte så mycket att skriva.
så vi höres senare ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0