znobben is back :ddddddddddd§§§§§§§§§§§§

tjjjeennaa ^^
först och främst måste jag säga att Znobben är tillbaka :ddddddd
för dom som hade han typ bara klagade på honom :s typ att han var aggressiv och det är han inte :o
så de ville ju säkert bara bli av med han :o
så han verkade ju inte trivas där, så vi fick tillbaka honom :dddd
skiiiiiiiiiiiiit glad blev jag ,!! :DDDD<3<3<3
typ världens bästa dag ,! :d§§§§
älskar dig znobben sjukt mkt,! <3
jaha. Jag älskar honom mest och är sjukt glad iaf,!
ja, idag gick jag upp klockan halv 8, gjorde v mig, sen stack till skolan :))
i skolan var det skit tråkigt eftersom jag var ledsen hela dagen, för jag trodde ju inte znobben skulle komma tillbaka,§§
sen stack jag hem, va med ebba, hon skulle till fiol så jag hängde med henne dit. [:
och där typ läste jag, och träffade ida :]] för hon spelar gitarr där :):)§§
-' menmen. Nu ska jag och ebba måla naglarna :)

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0