disco, disco & DISCO !:D

nu har jag precis kommit hem från oj.
min mamma och mina brödrar är på utvecklingssamtal, så jag är ensam hemma. :)
idag efter skolan var jag hemma hos annie och pluggade, eller pluggade inte så mycket eftersom vi inte fattade :o haha. Sen stack jag hem och åt, sen ner i byn med nicole för och se om där var nån fin tröja man kan ha på sig på discot. Men hittade ingenting.

 

Ikväll blir det desperate housewives tror jag. Annars ska jag bara slappa, förresten ska nog färga håret mörkare nu ikväll. För att mitt hår har blekts jätte mkt !:o Och det gillar man inte.



sitter och äter lite polkachoklad nu. Ohh izza like.
haha. nu ska jag glo lite på tv. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0