familia.

idag har man varit på familia.
köpte tåv linnen och ett par leggins. :)
kommer bilder senare, ._.
för datan är ju skit seg. -.-
i alla fall, jag och ebba tod bussen hem kvart i sju.
skulle egentligen ta den kvart i 6, men såklart hade jag tittat på fel dagar.
för jag hade kollat måndag-fredag, men det e ju söndag. xd
haha. Smart som jag är ju. :thumbup:
så kul vi hade på familia, fyfan.
vi typ garvade ihjäl oss?
hahaha.
omg.... ;)

förlåt för bilden ella, men var bara tvungen. ( gammal bild )
Nu sitter jag och pratar med underbaraste ella på msn. :)
längesen man träffade henne.
saknar henne väldigt mkt !
så vi får ta och träffas nån dag på sommarlovet! :D



förresten! Bara 23 dagar kvar till sommarlovet ! ( Helger inräknat också )
nej nu ska mamma klippa snelugg på mig, sen ska jag duscha. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0