flytta vs åska.

det åskar ute , buh !
och vi ska flytta idag med mamma, men frågan är, kommer det sluta åska, annars blir det lite läskigt.
ska ändå sitta i bilden hela tiden, för jag mår inte bra... :/
ingen skola idag, vi tror att mitt nadra rör i örat har satt sig fel, så vi ska kolla det på måndag.
och jag kanske ska operera bort min andra polyp i nästan också, hoppas det !
så jag äntligen kan få ett slut på dethär! :)



Tur att det inte är så mycket här i sverige! Då hade jag varit livrädd, annars e jag inte ett dugg rädd för åska.


Alla tror att det är sånt stort rör i örat, men det är inte större än vad det visar på bilden,
fick ta ut mitt andra för det hade också satt sig fel, så jag såg det med egna ögon. ;)


hahaha tänk om det hade varit såna rör ! HAHA, omg. (H)
min humor är bäst :thumbup:
nej nu ska jag hitta nån som vill göra mig frisk !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0