första prao dagen. :)

idag har man praoat, roligtroligt.
började med att ta ut alla hästarna i olika hagar, sen mockade vi och massa sånt.
och till sist tog vi in alla hästarna, men har gjort massa annat också såklart.:)
sen cyklade vi hem, jag gick in till min andra moster och kusiner, för dom bor nästan grannar.
sen kom mina kusiner hem från dagis och då åt vi middag.
Och jag är riktigt trött, så jag ska lägga mig ganska tidigt idag ! Kanske skulle se luftslottet som sprängdes ikväll. jag vet inte, jag kanske somnar, who knows? ;)
haha.



haha. riktigt tjock häst xd ... men hittade typ ingen annan bild på google, det kommer även bilder sen som jag själv har tagit, ska ta med kameran i morgon och fotografera.
åh gud vad jag älskar mina kusiner alltså ! Så himla underbara ! :]<3
förresten,   09-05-10 ♥ Izabelle och Johan. §§ :))
nej nu ska jag snart bada. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0