glömde skriva igårkväll.

haha glömde skríva i gårkväll.
menmen, kollade ju på ghost whisperer igår ! love it :love:
idag var det skola igen. Haha så himla roligt på idrotten !
i omklädningsrummet, jag och nicole hade värsta showen , typ sjöng och dansade hahahaha. :P
menmen, nu sitter jag här, skulle egentligen till nån sån konstig konsert typ, med några från min grannes jobb.
men orkar inte, så ska se om ebba kanske kan va. :)
om hon inte ska vara med nån annan .



nu står det till och med i en glitter tidning att han kommer till sverige ! :thumbup: :D
jaja. nu ska jag duscha, för jag hatar duscharna på haganäs skolan. :S
vet inte varför, gillar bara inte dom, tycker dom är äckliga... xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0