hade sjukt roligt ! :ddddddd

nu har jag precis vaknat, börjar inte förrän tio idag, men kunde inte somna om.
det var riktigt roligt igår !:D Dansade typ hela tiden :o
haha, har sjukt ont i benen ;)
menmen. Idag är det ju skola igen, slutar 15.05 - segt!
speciellt när man är trött också :s
hoppas vi får slippa sista lektionen!:o
vi börjar iaf med lästimme, skön lektion...
ikväll är det ghost whisperer igen ! :D
lääängtar,,, annars ska jag inte göra nåt idag , bara slappa.
och i morgon är det fredag alltså innebär det närmare till min prao. :D
börjar ju på måndag och slutar på onsdag, sen är vi lediga torsdag och fredag tror jag.
sjukt skönt.
iaf, nu ska jag börja göra v mig så smått, vi hörs senare idag. xoxo

och förresten angående hårfärgen, och till alla som indrar vilken färg. Det är typ samma färg som innan bara lite för mitt andra blev lite missfärgat, men detta går bort efetr 24 tvättningar för det var bara toning. Men ska färga håret mörkt igen till hösten, eller jag kommer ju fortfarande ha ljusbrunt nu på sommaren. Tycker det blir bättre med lite ljusbrunt på sommaren. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0