Justin bieber har tatuerat sig. :)

Justin bieber har tatuerat sig, detta visade han upp i sydney i April... :)
det är en liten fågel av nåt slag, det sägs att det är en familje tatuering, han pappa och någon annan i släkten har även den. :)

 

btw ; som ni säkert har märkt så har detta blivit en slags justin bieber blogg också, hoppas inte mina läsare tycker det är tråkigt. Men jag kommer ju såklart skriva om vad jag gör och mitt liv också, men det kommer bli lite av en justin bieber blogg också . :) xoxo


Kommentarer
Postat av: Erik

Justin Bieber SUGER KUK!!!!

2011-10-10 @ 13:54:40
URL: http://bajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Erik, du suger kuk.

Din avundsjuka pucko.

JUSTIN BIEBER, ÄLSKAR HONOM ♥ Skaffat bakstage biljett till hans konsert i ´Malmö ♥



gilla

2011-11-13 @ 12:31:49
Postat av: Frida sandberg

Ska justin till sverige ?!

2011-12-02 @ 15:47:30
Postat av: Samira

ifall du inte redan har träffat honom så snälla kan du fråga honom om inte han an säga till jaden smith att han också ska komma till stockholm eller nått I love Jaden och dom e ju bästisar så du är jätte snäll om du gör det :)

2011-12-03 @ 12:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0