Justin kommer inte till sverige! :(

justin bieber kommer inte till sverige i slutet av maj- början på juni .
för han har fullt upp med sin turne och allt sånt, fick ett  mail från universal music innan, och dom skrev att han inte kommer. ;(
snacka om att man blev ledsen, men vi kan ju alltid hoppas på att han kommer senare i år, right? ;)
Because i'm really have bieber fever!
i alla fall, idag har jag varit med ebba  .
roligtroligt, vi har typ varit ute och sånt.
sen skulle jag hem och äta, sen ska vi ha familjekväll typ. :)
mysigt.



ändå ganska stor skillnad på bilden och nu, och bilden är från i påskas. :o
så ganska stor skillnad.
nu ska jag , ja jag vet inte?
hittar väl på nåt, jo förresten ska duscha. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0