scream.

nu sitter jag på mitt rum och väntar på att ebba ska komma hit.
jag har har varit med på hennes bmx träning, kanske ska börja ;)
är inte helt säker, menmen, ska ju börja på dans, kör och basket också :o
haha.
men jag får väl försöka hinna med allt :o
iaf, jag och ebba ska hem till min pappa. Och mina brödrar ofc.
vi ska se skräckfilm, ska nog se scream 1 & 2 har sett dom grymt många gånger, men trättnar aldrig.
ska se fler filmer också.
igår var vid uppe vid majbålet, sjukt roligt!
Träffade filip där uppe och massa andra.
känner ju typ heela Åstorp :o
ganska skönt ändå, och jätte många kom fram till mig och ebba och sa : "Alltså man ser knappt skillnad på er två." vi bara : okej :o
haha.
några trodde till och med att vi var tvillingar ! O.o Jag bara , omg :oo jaja.

nu ska jag byra kläder och vänta på ebba. xoxo




haha aw, kolla ebba !:D
haha, hon ser ut typ så : skyll inte på mig, jag är oskyldig XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0