vaknade tidigt idag.

vaknade ganska tidigt idag, vid halv åtta.
då gick jag ut med znobben sen satte jag på en film. :)
se upp för dårarna. ;) haha. riktigt rolig.
idag ska vi hem till mamma vid halv två tiden.
kanske är med ebba ett tag, omn jag hinner.
för jag har sjukt mkt med skolan just nu.
typ två saker vi ska redovisa, engelska läxa till tisdag och massa sånt.
och jag måste öva på det jag ska redovisa :s
gaaah ! Får panik på all stress med skolan.



tur man har musiken! Den gör allt bättre.
haha! Har ni läst det om justin bieber? :o haha.
dom frågar honom vad han väljer först, tjejer eller musiken, han bara : tjejer!
hahhahahhaha. omg. ! :o ;)
kommer fakta om justin bieber och en intervmju jag har läst i en tidning sen också, för jag vet att jag har många läsare som gillar justin bieber ! ;)
haha.
i alla fall, nu ska jag plugga lite . xoxo




hoppas hoppas hoppas han kommer till sverige ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0