vårshow

Sommaren kommer bli awesome, sjukt många saker som händer! :thumbup:

kom hem från ett tag sem, från vårshowen. :)
bra faktiskt.
sen kollade jag på andra avsnittet av ghost whisperer, hann det ! ;)
så nu ska jag sätta mig i soffan och bara slappa  .
lång dag, och ännt en dag i morgon, men i och för sig inte lika lång.
men ska redovisa i morgon, dalsland och värmland , och jag har typ övat noll gånger? :o
eftersom jag och robert blev kalar med det idag som alla andra typ, så hade vi bara en dag på oss att öva.
men då glömmer jag och robert att skriva ut papperna ås vi kan öva ! Smarta som vi är ju ! :(
men det får gå som det går, vi gör vårt bästa, även om det inte blir så bra. 

och vet ni !? Längtar som fan till 1 juli! För då sticker vi till Egypten ! :D:D:D
I två veckor, sjuuuuukt skönt !
ska försöka ha laptopen med mig, och kanske uppdatera här på bloggen.
om jag ens har tid, två veckor!? Fatta hur jävla skönt vi kommer ha det.
men kommer sakna alla vänner här hemma ....
men vi ses ju efter 2 veckor.



liksom kolla in stranden! Helt klart vatten :o
längtar riktigt mkt alltså, a dream comes true, haha nej men trodde faktiskt inte vi skulle åka utomlands detta året.
eftersom vi ska bygga hus och allt.
och två veckor? Det är ännu bättre än 1 vecka.
nu ska jag se CSI. puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0