Vill ha sommar!

alltså nu får sommaren komma :o kolla vilket väder ,får panik! :s
alltså åh, hela tiden regn :'s
jaja. idag vaknade jag av att znobben gnällde och ville ut, vid åtta tiden. då fick jag ju gå ut med honom.
sen satte jag mig vid datan.
och har suttit här sen dess (a)



ska lätt köpa sånt idag ! (; haha.
eller i morgon, få se... haha är inte så sugen idag, bättre och vänta till imorrn xd
vi sticker väl till väla vid två tiden.
för pappa och sara ska på sånt möte om huset vi ska bygga.
vid klockan 12 till 1. Så jag får väl passa brosorna.
eller så får mamma passa dom hemma hos henne, så följer jag med. haha.
nej nu ska jag snart äta frukost. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0