åh vad jag saknar Egypten !

nu har jag pluggat klart, eller inte helt, men jag tar resten i morgon, dock är vi ju inte lediga im :/
haha, pallar inte skolan alltså! Det är underbart att få vara runt sina älskade vänner varje dag! Men allt pluggande, ja jag vet inte jag orkar bara inte. I alla fall , jag kände att jah behövde en paus innan så jag tog upp ett nytt bad till mig, haha så läste jag ut min bok ... "för alltid" hette den , om någon vill läsa den, tyckte den var hyfsat bra iaf:)
sen kollade jag på true blood, och nu har pappa och sara kommit hem, så vi ska snart äta och så. Sen middag blev det idag, och vi ska inte äta förrän om en timme typ.
jag uppdaterar er efter jag har ätit, har inte så mkt roligt att skriva om. Ciao


grattis ännu en gång älskade bror ♥ (bild från Egypten:D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0