blä

godmorgon på er. Vaknade för någon timme sen, och aj vad ont jag har! :( fyfan...
nej ska inte gnälla, kanskei nte så roligt att läsa en blogg där man bara gnäller liksom...
ska på utvecklingssamtal i morgon, men jag vet inte om jag kan gå dit, eftersom detta smittar ju...
så min mamma kanske får gå dit själv och prata, så får vi ta utvecklingssamtalet någon annan dag typ, är ju ledig i morgon och på torsdag, men jag hade gärna gått till skolan, är såååå trött på att sitta hemma! Bläää säger jag bara! Ångrar alla gånger jag har sagt att jag inte vill till skolan!


shhnnnnöggging ;) haha nej, nu lät jag som en fjortis... -.-
ska kolla film snart och plugga till mitt no prov! Om jag ens kan gå till skolan på fredag, kill me...
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0