Det känns som om jag inte vet någonting om dig längre, du har verkligen förändrats.

tjabba, har precis duschat, det var skit skönt! Kände mig riktigt ofräsh så , ska snart sätta på filmen och mumsa godis ;) sen efter filmen ska mamma se något på tv:n som jag inte pallar se, så då går jag in här vid datorn och kollar på vampire diairies avsnitt 5, säsong 2 ! :D yeah!
så jag skriver väl något snabbt inlägg då. I morgon vet jag inte vad jag ska göra, sov lääänge iaf!
för shit, vad trött jag är. Men nej, jag ska intee somna tidigt idag, det är faktiskt lördag.
igår slocknade jag och ebba typ vid 00:00, haha tidigt eller vad? Lägger mig 23:00 på vardagar så...
sen ska jag bara slappa hela dagen i morgon, vi hörs senare älsklingar ;D puss♥


längtar som fan till julen när jag ser bilden! Haha, blev livrädd när jag tog bilden, höll nästan på att bränna upp kameran, haha. ;)
förresten, fyller snart år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0