godmorgon!

jag vaknade as tidigt i morse, pappa väckte mig vid 6 för och sjunga för philipe, som fyller år idag.
grattis älskade bror ♥ fan vad tiden går snabbt alltså... ser fortfarande honom som en liten skit. ;)


(bild i repris, men det är ju hans födelsedag...)


Iaf, sen somnade jag om lite, sen vaknade jag vid 08.30, och då kollade jag på true blood lite.
sen somnade jag därimellan också, kanske nån halvtimme, och nu kollar jag på det igen...
idag ska jag typ bara plugga och plocka fram 1000 olika saker vi har i kylen och skåpen och bara sitta och bli fet, haha. Nej men hatar fan att plugga! Har ju NO prov snart också ju ... no är det värsta jag vet vafan!
myyyycket hellre matte! Tur att vi har thomas som no-lärare, han är fan skit rolig, xd
jaja, nu ska jag kolla lite till, sen ska jag lägga mig i ett varmt bad och läsa. Och efter det får jag börja mitt eviga pluggande. Vi hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0