Halloween ♥♥

sitter och funderar lite... det är snart halloween, och jag tänkte vara vampyr... men jag vet inte om jag är frisk då. Och om det är töntigt att gå bus eller godis när man är tretton år. hmm...
får helt enkelt se hur jag gör... kommer iaf köpa vampyrtänder, men kanske inte dom röda linserna vet inte om jag vågar stoppa in dom och har även hört att det kan vara farligt.


tyckte bilden var söt :)
vad tycker ni, är det töntigt att gå bus eller godis när man är tretton år?

i alla fall, har pluggat och så nu. Inte så mycket men kan nästan allt ^^ Har läst lite i min bok också, true blood bok 4. Skit bra! Är ganska hungrig så hoppas mamma ska laga mat snart, tror vi skulle ha köttfärslimpa, gott!
återkommer senare. puss♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

man blir ALDRIG för gammal för bus elr godis :)

gratis godis ffs :D

2010-10-27 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0