Har du någonsin älskat någon så mkt att du knappt kan stå upp när du är bredvid honom?

haha, oj märkte att klockan redan hade blivit halv 7 ;o eller antagligen kommer den inte vara det när detta inlägget kommer upp, men ändå. Kom hem för ett bra tag sen, har ätit och läst lite.
ska snart hoppa in i en dusch sen ska jag mysa med familjen, ♥
mamma hade varit så go och köpt en "låt den rätte komma in" (film) för hon vet att jag älskar vampyrer ;)
ja, den handlar om vampyrer alltså haha. Och verkligen förlåt för dålig uppdateringen på sistonde!
det måste absolut bli bättring på det! Funderar på att byta bloggsida, alltså bloggar ju från blogg.se nu ,
men funderar på att byta till någon annan, för blogg.se har börjat hacka i mellen åt typ?
så ibland går de inte att lägga in inlägg eller kolla på bloggar från blogg.se, skit störigt.



men kommer såklart skriva den nya adressen och sånt här, så ni kan klicka direkt dit liksom ^^
nu ska jag kolla fb och sånt innan jag går in i duschen. xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0