Hiss/Diss



- Sociala människor. Älskar när folk kan sitta uppe halva natten och prata med en på msn, så jävla roligt! :D



- Vampyrer, haha ja alla vet väl att jag älskar vampyrer? Och jag vill själv vara en ;) Men dom är så himla häftiga ! Med alla deras superkrafter och så! Puss på dom! :*



- Kärlek, visst är kärlek helt underbart? Ibland iallafall.








- Vampyrer, haha ja samtidigt dissar jag vampyrer, för att dom dricker människors blod, och det är ju inte rätt...



- Kärlek, ja jag dissar faktiskt det också, för ibland kan verkligen kärlek suga! Speciellt olycklig kärlek.



- Att det sägs att det ska bli den kallaste vintern på 1000 år? omg! Hoppas intee det stämmer! brrrr annars...








det var allt för denna gången. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0