I love the way you lie.

haha oj , märkte att det hade blivit mörkt ute ju, haha. Så orkade inte gå ut och fota, fotade här inne istället.
tog även ett foto på mitt öga nu, kommer ni ihåg att jag har sagt att dom ändrar färg i mellan åt? Vissa tror ju inte på det så här får ni ett bevis!


dock ser man ju inte sådär jätte mycket på bild, man ser ju bättre i verkligeheten.
och nej, jag är inte nöjd med att dom bytar färg som vissa tror, jag tycker faktiskt det är ganska creepy att dom gör det. haha.

i alla fall ska jag snart gå in och duscha, sen ska jag lägga mig och läsa så jag orkar upp i morgon.
vill inte vara lika trött som jag var idag, haha!
fick förresten tillbaka provet idag, det gick faktiskt ganska bra. Skööönt, :D
skriver kanske snabbt innan jag läser, annars hörs vi i morgon. kram ♥

mina älsklingar<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0