jag försökte göra allt men det var du som gjorde fel.

godmorgon. Är ledig idag, men jag är fortfarande sjuk så det blir bara till att ligga hemma och kolla film för mig.
så jävla tråkigt... i alla fall, jag har varit uppe sen sju då mina brödrar går upp för de skulle till skolan ofc.
så jag är piss trött haha. Ska snart sova lite tror jag, måste plugga till min no prov som är på fredag också, om jag kan gå till skolan på fredag i och för sig. Och jag fyller år på måndag ... och det är halloween i helgen... så hoppas jag blir frisk! Älskar Halloween :D


någon bild bara ... åt ägg imorse som mamma gjorde till mig :) älskar dig mamma ^^ ♥
men hon är uppe på sjukhuset hos min mormor nu, så jag kommer få vara hemma typ hela dagen själv :( and that sucks!
Nu ska jag se om jag kan hitta nån bra film att se på! puss




Alla minnen stannar kvar och alla stunder som vi skratta.
Det var du och jag till döden, ville aldrig ha någon annan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0