lääääääääängtar!!!

shiiit, förlåt för att jag inte har bloggat! Har verkligen inte haft nån lust. Har skit ont i mitt öra och har lock för det så jävlaaaa jobbigt! Hatar att vara "öronbarn"! I alla fall, har varit och kollat på möbler och lite sånt till de nya huset idag. Hittade ett jätte fint skrivbord jag ska köpa och ska kolla efter nån ny säng. Eftersom mitt rum inte är alls stort (:() så kan jag inte ha så mkt där ... men sen får jag ju en hel walk in closet gaderob för mig själv :D
och det är ju skönt! Sen var vi på partay på väla och frågade om dom röda linserna och sånt som jag ska ha på halloween, och kollade på vampyrtänder och sånt också. Ska köpa de dagen innan halloween eller nåt, får det av pappa då , haha ;) klart man väntar då. xd


badade med ljus och sånt igår, och låg och läste så jävla mysigt! Visst ser de mysigt ut?
vi har liksom sån lampa i badkaret också som man kan välja olika färger, hur mysigt som helst.


haha aw lakrits. Fick även reda på att vi "barn" ska få ett eget vardagsrum i det nya huset och att vi ska få varsin stationär data, alltså inte en laptop utan den andra och varsin platt tv (hur ju redan en men ja) så det kommer bli hur bra som helst! Längtar till allt är klart! :D

nu ska jag fråga när vi ska äta, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0