Mitt hjärta brinner för dig.

förlåt att jag inte har uppdaterat er, men jag har inflammation typ i sidan av halsen upp till örat.
och mamma pratade med doktorn idag, och doktorn sa att det var jätte smittsamt :( Så gissa vem som är tvungen att ligga hemma tills det inte gör ont mer? JO JAG! Fyfan alltså, jag ska fan börja proppa i mig vitaminer sen, så jag inte är sjuk länge... hade kunnat börja gråta så mycket jag är sjuk :(:( och saknar min klass gör jag också. Fan fan fan fan, jag som typ älskar skolan också! Klart jag kan vara morgontrött och så, men jag ser fram emot en ny dag med massor av skoj varje morgon jag vaknar upp och vet att jag ska till skolan. För vi har alltid lika roligt. Jag och min familj ♥ hihi, dom är ju liksom som min andra familj!


har typ bildbrist så ni får en bild på snyggingarna sålänge! Ska ut och fota massa när jag blir frisk!
SOM JAG HOPPAS ÄR VÄLDIGT VÄLDIGT SNAAART! :D
usch nej, om jag skulle ta och lägga mig och nanna . Mår like a ashole... typ. haha.
vi hörs i morgon! puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker han till höger e så sjukt snygg! :D

2010-10-26 @ 20:04:54
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0